2009. december 10., csütörtök

vmlv 28

el vagyok magamat nyávogva nem én mindig mondtam
is csupa piros pötty a kezem a piros tintától
dehát ez elmúlik a sok kézmosással az élet 1994.09.08./2006.12.28.
meg elmúlik a sok nemtudommimosással valamivel
egész biztosan elmúlik hiszen
még senkinek sem sikerült nem meghalni
nem kell elszomorodni nem azért mondtam csak
úgy evidenciában kell tartani ez a tandori
szavajárása Isten ments hogy én a tandori epigonja
legyek más se hiányzik bármennyire szeretem
a dolgait vagy épp nem tetszik valami
de rettenetesnek tartanám ha utánoznék
na jó én csak szabadidőművész vagyok ha
nincs más dolgom írok és kész csak
semmi megrendelés felkérés én úgy nem tudok
dolgozni valami vagy kész van vagy sem
ha mégis akadnak címzett írásműveim uhh
micsoda szó akkor az is a pillanatnyi elmezavar
műve épp őneki akartam szólni juj milyen
konceptuózus megfogalmazás valójában
nem érdekel az irodalom és főleg a
nemzet az végképp meg a hazafias költészet
nesze egy újabb farkába harapó kígyó
intézetileg kéne kezeeni az ijjet na ha
mondom kár a szót pocsékolni rá és ugyanígy
nem bírom a túlzott szómenést főként
ha nem azért indultam ha másról volt
szó eredetileg ezért le kell lépni és mindenképp
észrevétlenül csak mintha más dolgom
lenne és dolog az mindig akad mondjuk most
fontos dolog hogy szeressek ezzel kötöm most nagyrészt
le az életemet ebben mozgok igaz
hogy jövök én ahhoz hogy bárki nyakába
varrjam az érzelmi életem beszéljek bajokról
a kínokról melyeket ezrek és ezrek állnak ki
de ezt mondja eleget a tévé helyettem
én csak megvagyok a csak az szinte nagybetűs
bármi ellenére is megvagyok megvagyunk jól kiteljesedni
látszom magam számára ki van zárva minden hülyeség
csak erről nem lehet olyan jól írni
nem téma ha jól vagyok nem téma ha 1994.09.10./2006.12.29.
rosszul vagyok ha így úgy csalódom vagy épp
megnyugodom semmiképp se mondható hogy na
ez érdekel valakit pofázok összevissza felsalá
na bumm mondható ilyen is volt már
ilyen nyavalyás is volt már azt ne higgye
hogy ennél rosszabb nincs hogy nem érdekli
azt a rengeteg embert aki olvasni se tud
hát igen a világ ily módon meg nem váltható
ez nem az én dolgom nem happolom el
a dicsőséget Istentől nem is tudom mi lenne
velünk nélküle így még a csalódást is
kiheverem mi lenne nélküle pocsék érzés
bele se gondolok csakhát engem annyira
taszít a tömeg ha szeret is mindenki mindenkit
én nem maradok meg ily helyen ez kérdem
érthető vajon hülyeség talán ki tudja
maradok az olvasásnál az Írást olvasom
jólesik visszatérni hozzá nem rituálisan persze
de úri passzióból ha már alapkönyv
vegyük komolyan nem a külsőségeket hanem
a szöveget valaha azt hittem hogy na

Nincsenek megjegyzések:

aki csak rövid posztokat akar olvasni, menjen a fészbukra

az instára

akárhová

akit semmi nem érdekel, ne olvasson semmit.


mivel a szövegek javarésze saját gyártmány, ha használni szeretnéd, megköszönném, hogy egy e-mailben értesítesz róla zsoltk07 kukac gmail pont com