2009. május 18., hétfő

vmlv 4

a dög dögéletesnek kell lenni
és mi kezd izgatni hát persze hogy lapot kellene
végre csinálni csak be kellene indítani rá
az embereket lenne ötletem rengeteg úgyis olyan
döglött a szellemi élet túlnyomó része
nem egy túlterjedt lapra gondoltam legyen
csak tizenhat oldal időről időre de a
mienk lenne éljen a fiatal irodalom vagy mi
azaz mi akik fiatalok vagyunk és irodalmat 1994.05.29./2005.09.02.
csinálunk nagy pali beszélt valamiről hogy
a példakép akin túl kell lépni akit meg kell tudni
haladni hát kassákot már nem mint költőt
mint szerkesztőt próbálja meg meghaladni ha valaki
képes nála jobban csinálni az tényleg
óriási elismerem az elképzeléshez hozzátartozik
hogy csakis apolitikusan oldható meg
egy ilyesmi az apolitikusság lényege nem az
hogy nem megyek el szavazni régebben ezt
gondoltam dehogy hanem hogy nem nyomjuk agyon
művészetünket politikai gondolatainkkal
a rendszert utálni nemcsak sikk kötelesség is
de ez nem művészet a friss levegő a tintatartó
azok ha úgy nézem a cím is megvan már
szám ez lenne a címe és első szám második
szám harmadik szám ötödik szám hetedik szám
tizenegyedik szám így jönnének egymás után
nem magyarázom el az elvet az sosem baj
hogy túl sok lap van attól mi csinálhatnánk
egyet akár saját zsebből tíz példányban ötvenben
mikor hogy a laza lapok is csak száz példányban
jelenik meg és mindig elkapkodják amint
hallom én is csak egyszer láttam az artpool
fluxuskiállításán
jó hecc ez a fluxus is nem gondolná az
ember hogy feltámadván halottaiból
ilyesmire is képes a játékos elme
mondhatjuk minimalista
valójában ez a minimalista szeret maximalista lenni
sőrés barátunk telefonált s amitől
nagyon félek szombaton fellépünk miskolcon
ő meg erre lehet hogy mégsem tud jönni
bizony bizonytalanítjuk magunkat
azaz legalábbis engem három hete
csupa ideg vagyok emiatt azt hittem sosem
lesz alkalmas szöveg de lett addig
csűrtem csavartam az agyamat amíg létrejött
egy szétszedett és újra összerakott szöveg ez
már használható csak le ne bőgjek
ha nem csinálom nem gyakorlok akkor soha
nem lesz jó az írás több mint tíz éve
van felolvasás egy éve sincs még
éppen ezért megyek neki színház is kell mindent kell
csinálni és addig míg ki nem forr egésszé nem
áll kell az optimizmus mindenekfölött van rá
szükség mert ha nem bizakodunk ugyan mivégre
vagyunk akkor a világon tudom nehéz
meggyőzni egy terhes nőt akit a rendőrök
kishíján megvertek hogy nem olyan veszélyes
a dolog vagy a férjet akit gyanútlanul 1994.05.29./2005.09.12.
sörözgetés közben ért tetten az akciócsoport
de kijön a politika is hiába nem akartam ők
belelovallják magukat én meg hagynám hiszen mennyire

Nincsenek megjegyzések:

aki csak rövid posztokat akar olvasni, menjen a fészbukra

az instára

akárhová

akit semmi nem érdekel, ne olvasson semmit.


mivel a szövegek javarésze saját gyártmány, ha használni szeretnéd, megköszönném, hogy egy e-mailben értesítesz róla zsoltk07 kukac gmail pont com